luni, 8 octombrie 2012

Kefaluka Resort Bodrum - Turgutreis, Akyarlar. Prin Istanbul si Canakkale 2012 Impresii si detalii

Salut, Anul asta, ca si in 2011, am ales sa mergem la Kefaluka Resort Bodrum, Turgutreis, Akyarlar cu traseul prin Istanbul (la dus) si Canakkale (la intoarcere). Orar: Plecare Bucuresti 20.09.2012 ora 03:00. Istanbul ajuns la ora 13:00. Ne-am cazat la Hotel Port Istanbul - de tot rahatul (imputit, jegos, infect). Stat 2 zile in Istanbul. Plecare din Istanbul pe 22.09 la 7:30 cu feribotul de la Ido - Yenikapi. Ajuns ora 17:00 la Kefaluka. Sejur de 9 nopti. Plecare dupa pranz de la Kefaluka pe 01:09 Ajuns Canakkale la 17:00, cazare in Grand Anzac (e langa port la 1 minut). Plecat pe 02:09 la 8 de la Canakkale cu feribotul (20 min), ajuns in Bucuresti la 17:00
Aveti in poza valorile calatoriei. Unde si cata motorina am bagat. Am mers cu Opel Astra H, 2007, 1,7 CDTI. Consum de 5.5% mediu. Tras in forta la 120km/h. Doar la dus pana la Istanbul am mers mai calm. In Bulgaria mergi cum poti. nu ai unde sa ii dau asa mult. Hotelul dupa cum se stie e belea. Fata de anul trecut au fost cateva minusuri totusi dar nu importante incat sa le mentionez. Traseu: Dus: Zi 1: Bucuresti, Ruse, Veliko tarnovo, Nova Zagora, Edirne, Istanbul. Zi 2: Istanbul, Belikesir, Izmir, Bodrum, Turgutreis, Akyarlar Intoarcere: Zi 1: Akyarlar, Turgutreis, Bodrum, Izmir, Canakkale. Zi 2: Canakkale, Edirne, Nova Zagora, V tarnovo, Ruse, Bucuresti. Turcia, Bulgaria. Istanbul. Kefaluka. Calatorie. Bodrum. Sejur. Impresii. Pareri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu