duminică, 6 decembrie 2009

Ciutacu. Ca rol are asta in viata?


Ati auzit de ciutacu? ciutacu si nu stiu cum. E unul de e super independent, nu sta la mana nimanui. In rest, numai a lui voiculescu felix motanul. are o perosnalitate uimtoare, are pareri ( ale lui chiar). Saracul, independentul. Vertebratul. Ha...
In ziua singurei confruntari dintre cei 2 candidati, l-au chemat pe Boureanu la Gadea. Acolo, oameni de seama: Ciutacu, ciuvica Victor Ponta si unii pe care nu stiu cum ii cheama sau cu ce se ocupa. Gadea calm. Ponta calm. Toti Anti Basescu dar calmi si politicosi. ciutacu si ciuvica ziceai ca au draci in ei. urlau la boureanu de zici ca ala era vinovat de tot ce e rau in tara asta. Am ramas uimit si scarbit de cum faceau, cum le ieseau flacari pe nari, cum bateau cu copita impotriva lui basescu si totul se rasfrangea pe saracul"" boureanu.
Nu am nimic cu el,nici macar nu mi-e simpatic ( poate doar nevasta=sa sa-mi fie simpatica). Nu mai zicea nimic, ii asculta p`aia 2, pe ne-exorcizatii aia de ciuvica si ciutacu, somitatile, vertebralii, neingenunchiatii, nepatatii, nesupusii, emitentii de pertinente pe tara asta, ce mai.... idolii nostri, indrumatorii.
Idiotii dracu. Poza am gasit-o pe net.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu